Mystery visits

Mystery Agressie

bezoek (visit)

Het is belangrijk dat uw medewerkers weten hoe ze dienen om te gaan met agressie. Hoe handelt uw medewerker bij een agressieve klant aan de balie of aan de telefoon? Uit onderzoek is gebleken dat medewerkers een escalerende werking kunnen hebben op de klant/bezoek. Wij voeren na een inventarisatie en in overleg met u een of meerdere afgesproken scenario’s uit en toetsen de medewerkers op hun vermogen met agressie om te gaan. Onze bevindingen zullen in een rapportage worden vastgelegd en met u wordt een eventueel vervolgtraject afgesproken.
De Kennis om te Delen
ZaVe-Secure Training | Advies
Als het gaat om mystery visits richt ZaVe-Secure zich op bedrijven die hun kwaliteit en service hoog in het vaandel hebben en hier onderscheidend in willen zijn, maar ook kritisch durven kijken naar het huidige kwaliteits- en serviceniveau. In onze kennismaking zullen wij met u bespreken hoe wij de kwaliteit kunnen meten op basis van uw behoefte. Na ons gesprek en met de informatie die wij dan voorhanden hebben, wordt een checklist gemaakt die de basis vormt voor het onderzoek. Hierbij zullen ook onderwerpen meegenomen worden die wij vanuit onze expertise belangrijk vinden. Tijdens onze bezoeken verplaatsen wij ons in de bezoeker, klant, insluiper of andere kwaadwillende, om zo een goed beeld te verkrijgen hoe uw medewerkers reageren en of de geldende procedures ook nageleefd worden. Uiteraard zullen wij meerdere bezoeken doen om een zo goed mogelijk beeld te verkrijgen. U zult antwoorden kunnen krijgen op bijvoorbeeld de volgende vragen; Hoe worden klanten ontvangen door uw personeel? Hoe is de bereikbaarheid naar en binnen uw bedrijf? Wordt het kwaliteitsniveau behaald? Hoe zijn de geldende procedures nageleefd tijdens de bezoeken? Na afloop van onze bezoeken worden de uitkomsten en adviezen verwerkt in een managementrapportage. U krijgt hierdoor een goed beeld van de beleving van uw (potentiële) klanten en de mogelijke benodigde aanpassingen in protocollen en procedures. Deze rapportage willen wij uiteraard met u bespreken. Het levert u als opdrachtgever mogelijk nieuwe inzichten en essentiële informatie op.

Mystery visits

De Kennis om te Delen
Als het gaat om mystery visits richt ZaVe-Secure zich op bedrijven die hun kwaliteit en service hoog in het vaandel hebben en hier onderscheidend in willen zijn, maar ook kritisch durven kijken naar het huidige kwaliteits- en serviceniveau. In onze kennismaking zullen wij met u bespreken hoe wij de kwaliteit kunnen meten op basis van uw behoefte. Na ons gesprek en met de informatie die wij dan voorhanden hebben, wordt een checklist gemaakt die de basis vormt voor het onderzoek. Hierbij zullen ook onderwerpen meegenomen worden die wij vanuit onze expertise belangrijk vinden. Tijdens onze bezoeken verplaatsen wij ons in de bezoeker, klant, insluiper of andere kwaadwillende, om zo een goed beeld te verkrijgen hoe uw medewerkers reageren en of de geldende procedures ook nageleefd worden. Uiteraard zullen wij meerdere bezoeken doen om een zo goed mogelijk beeld te verkrijgen. U zult antwoorden kunnen krijgen op bijvoorbeeld de volgende vragen; Hoe worden klanten ontvangen door uw personeel? Hoe is de bereikbaarheid naar en binnen uw bedrijf? Wordt het kwaliteitsniveau behaald? Hoe zijn de geldende procedures nageleefd tijdens de bezoeken? Na afloop van onze bezoeken worden de uitkomsten en adviezen verwerkt in een managementrapportage. U krijgt hierdoor een goed beeld van de beleving van uw (potentiële) klanten en de mogelijke benodigde aanpassingen in protocollen en procedures. Deze rapportage willen wij uiteraard met u bespreken. Het levert u als opdrachtgever mogelijk nieuwe inzichten en essentiële informatie op.

Mystery Agressie

bezoek (visit)

Het is belangrijk dat uw medewerkers weten hoe ze dienen om te gaan met agressie. Hoe handelt uw medewerker bij een agressieve klant aan de balie of aan de telefoon? Uit onderzoek is gebleken dat medewerkers een escalerende werking kunnen hebben op de klant/bezoek. Wij voeren na een inventarisatie en in overleg met u een of meerdere afgesproken scenario’s uit en toetsen de medewerkers op hun vermogen met agressie om te gaan. Onze bevindingen zullen in een rapportage worden vastgelegd en met u wordt een eventueel vervolgtraject afgesproken.