Mystery visits
Mystery Agressie
bezoek (visit)
Het is belangrijk dat uw
medewerkers weten hoe ze dienen
om te gaan met agressie. Hoe
handelt uw medewerker bij een
agressieve klant aan de balie of aan
de telefoon?
Uit onderzoek is gebleken dat
medewerkers een escalerende
werking kunnen hebben op de
klant/bezoek.
Wij voeren na een inventarisatie en
in overleg met u een of meerdere
afgesproken scenario’s uit en
toetsen de medewerkers op hun
vermogen met agressie om te gaan.
Onze bevindingen zullen in een
rapportage worden vastgelegd en
met u wordt een eventueel
vervolgtraject afgesproken.
ZaVe-Secure
Training | Advies
Als het gaat om mystery visits richt ZaVe-Secure zich op bedrijven die hun kwaliteit en service hoog
in het vaandel hebben en hier onderscheidend in willen zijn, maar ook kritisch durven kijken naar
het huidige kwaliteits- en serviceniveau.
In onze kennismaking zullen wij met u bespreken hoe wij de kwaliteit kunnen meten op basis van uw
behoefte. Na ons gesprek en met de informatie die wij dan voorhanden hebben, wordt een checklist
gemaakt die de basis vormt voor het onderzoek. Hierbij zullen ook onderwerpen meegenomen worden die
wij vanuit onze expertise belangrijk vinden.
Tijdens onze bezoeken verplaatsen wij ons in de bezoeker, klant, insluiper of andere kwaadwillende, om zo
een goed beeld te verkrijgen hoe uw medewerkers reageren en of de geldende procedures ook nageleefd
worden. Uiteraard zullen wij meerdere bezoeken doen om een zo goed mogelijk beeld te verkrijgen.
U zult antwoorden kunnen krijgen op bijvoorbeeld de volgende vragen;
•
Hoe worden klanten ontvangen door uw personeel?
•
Hoe is de bereikbaarheid naar en binnen uw bedrijf?
•
Wordt het kwaliteitsniveau behaald?
•
Hoe zijn de geldende procedures nageleefd tijdens de bezoeken?
Na afloop van onze bezoeken worden de uitkomsten en adviezen verwerkt in een managementrapportage.
U krijgt hierdoor een goed beeld van de beleving van uw (potentiële) klanten en de mogelijke benodigde
aanpassingen in protocollen en procedures.
Deze rapportage willen wij uiteraard met u bespreken. Het levert u als opdrachtgever mogelijk nieuwe
inzichten en essentiële informatie op.